If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
e, статията не ми се струва чак толкова зле.
малко критики са отнесли мекото окачване и плитките седалки, иначе оценката звучи по-скоро положително - "...Като цяло може да се заключи, че QV е изненадващо комфортен, с перфектна платформа и силен, но тих двигател, с точна трансмисия и ефективни спирачки, с перфектна кормилна система. За съжаление, при всичко това налице, няма как колата да е изключително спортна, тя е по скоро някаква версия на Gran Turismo. ..."
съдейки по разсъжденита в статията Джулиетта е с по-добър комфорт от досега, който пречи донякъде на спортния дух и неподписалият се автор не познава устойството оборотомер и според него турбината се вкючва на 4500 оборота .
п.с. разсъжденията на голфаджиите в коментарите по долу са изключително забавни , 156 бил най-лошия модел за миналата година хм колеги защо не казвате , че още се произвежда ама сигурно тва е накаква секретна разработка.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
sigpic
Бе прав си ,ама много от читатиелите също са с такива и ще им изплакне мозъците и утре пак ще има,те тея алфи не са много хубави
Чудо голямо.
Не вярвам Alfa Romeo да разчита на нашия пазар, за да просперира марката, така че колкото повече прости голфаджии си мислят, че колата е зле, толкова по-малко алфи ще има по улицата, т.е. ще сме различни.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Чудо голямо.
Не вярвам Alfa Romeo да разчита на нашия пазар, за да просперира марката, така че колкото повече прости голфаджии си мислят, че колата е зле, толкова по-малко алфи ще има по улицата, т.е. ще сме различни.
.... и ще караме по-евтини коли ..знаем я тая песен
Проблема е по-глобален.
Болна и манипулирана нация сме и нещата стават по-зле.
Тоя коментар е по-скоро за темата "Биг Брадър....",но няма как да се радвам на това че се пишат глупости и масата ги проема за даденост.
Въпреки че не съм виждал колата на живо и не съм я карал, до известна степен съм съгласен със статията. Няколко пъти гледах клипчето на пистата, което е побликувал Пух. Наистина много се налконява в завоите, но управлението ми изглежда предцизно въпреки това. По отношение на ЕSP. Ами наистина в кола със спортен дух е недопустимо да няма опция за изключването на стабилизиращата система. Седалките- ми плитки и неудобни ми изглеждат и на мен. С просто око се вижда че са прекалено широки и не предлагат добра странична упора при по резки маневри. Зам, че след тези мой думи ще бъда обявен за еретик, но това е мнението ми за сега и се радвам, че има и такива статии писани от наши журналисти, защото за какъвто и да е автомобили да съм чел до сега се сипеха само хвалепствия, което не е услуга на евентуалните клиенти, а на дилърите.
P.S. Работата на един журналист е да критикува. Независимо дали е областта на политиката, икономиката, спорта или както е в случая, автомобилостроенето....
Въпреки че не съм виждал колата на живо и не съм я карал, до известна степен съм съгласен със статията. Няколко пъти гледах клипчето на пистата, което е побликувал Пух. Наистина много се налконява в завоите, но управлението ми изглежда предцизно въпреки това. По отношение на ЕSP. Ами наистина в кола със спортен дух е недопустимо да няма опция за изключването на стабилизиращата система. Седалките- ми плитки и неудобни ми изглеждат и на мен. С просто око се вижда че са прекалено широки и не предлагат добра странична упора при по резки маневри. Зам, че след тези мой думи ще бъда обявен за еретик, но това е мнението ми за сега и се радвам, че има и такива статии писани от наши журналисти, защото за какъвто и да е автомобили да съм чел до сега се сипеха само хвалепствия, което не е услуга на евентуалните клиенти, а на дилърите.
P.S. Работата на един журналист е да критикува. Независимо дали е областта на политиката, икономиката, спорта или както е в случая, автомобилостроенето....
Лошо няма, но статията е директен превод от чужда медия Именно за това има критики
Comment